23.12.11

Just idag är en såndär dag som jag bara vill att den ska passera.
Det är en aning kallt i mitt rum och jag kollar film.
Jag har redan provat olika nyårs-frisyrer och dansat runt i klänningen,
jag har också hunnit med att prova sminkning. Sverige-väskan är näst intill
färdig packad och jag vill bara att det ska bli måndag!
Visst ska det bli roligt att fira jul här i England och det är inte det jag inte vill,
utan jag vill bara att dagarna ska gå fort och bli den 26:e!
-
Lisa och Julia åkte hem till Sverige idag, så jag kan inte hitta på något att göra med dom.
Mitt nyårslöfte håller jag på och skriver.
Jag läääängtar verkligen till nyårsafton!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0