aeroplane som man säger i GB

Jag vet. Jag borde ha packat vid det här laget.
Men grejen är den att jag inte vet riktigt vad jag vill packa med mig!
Vad ska jag ha på mig liksom? Vilka kläder hemma kan jag använda?
Det ända jag vet är att jag vill ha något snyggt och bekvämt!
Och det vet vi ju alla hur lätt det är att hitta, eller hur? ^^
Sen funderar jag på vad som sker imorgon, vilka som ska ut osv.osv.
Men jag har helt klart en känsla av att det kommer bli en sjujävla bra kväll faktiskt!
Om allt går som jag planerat, muhaha..!
Men men får träffa fina vänner iafl! Det är huvudsaken!
På lördag får jag dessutom träffa en väligt stor del av släkten!
Min farmor och farfar firar nämnligen 50-årig bröllops dag!!!! SJUKT
ska bli så kuuul så kul! :D
Tänk om man har lika tur själv att lyckas hitta någon som står ut med en i 50 år,
då har man lyckats ska jag säga! ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0