byebye Josephine!

Goden morgen!
Igår var jag ut med mina svenne-brudar igen! Anledning? - Jo, Josephine åker hem till Sverige, permanent, på lördag :(  Jättetråkigt!  Men roligt för henne, hon ser verkligen fram emot det!  Vi har snackat om att åka till henne i Karlstad på mellandagarna, Lizzie och Julia ska dit, men vi får se om jag hänger med. Tror inte jag kommer att ha pengar till det.
-
Idag är det onsdag = scouterna ikväll. Fast just ikväll är en speciell kväll, Neal ska nämnligen få sin "sjal", då är det en liten cermoni osv. så då ska jag, Alec och Lily dit och titta! Blir nog mysigt! Kanske lyckas jag ta någon fin bild också! :)
-
Jag fortsätter min sökan till den perfekta högskoleutbildninge/högskolan. Det är ganska roligt faktiskt! Intressant. Förstå vad grymt jvla kuuuul om jag äntligen får användning för mina två proppfyllda flyttkartonger som står hemma i mitt rum, proppade med flytta hemifrån-saker. Det kallar jag san glädje att få användning av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0