Dagen före det nya året!

Nu är det ju vanligt att människor lägger in en massa bilder från det gångna året och tänker tillbaka på fina stunder. Men eftersom att jag är i Skbg och väntar på att Felix ska bli klar, så har jag inga bilder att dela med mig av! De två största händelserna från i år är iafl
NR 1: Studenten!
&
NR 2: Flytten till England!
Jag har en stark känsla att även nästa år kommer vara händelserikt,
inplanerat är skidresa till Frankrike med au pair-familjen, 20-års fest, flytt hem till Sverige, förhoppningsvis även påbörja mina universitetsstudier! Jag ser verkligen fram emot det och tror detta år kommer blir det bästa hittills! 
-
Imorgon ska det bli riktigt trevligt och jag ska fira årskiftet med mina de flesta av mina närmaste vänner, det kan inte bli bättre! Nog för det har varit något sjukt stressigt att få koll på allting inför imorgon, men nu börjar jag känna mig mer och mer säker på att allt ska klaffa.  Tur att jag har fina vänner som hjälper mig när jag går genom taket!
-
Hoppas alla ni får en riktigt fin nyårsafton och så vill jag hälsa er alla ett GOTT NYTT ÅR!
Jag är så tacksam över att jag har så underbara vänner och familj.
Puss på er och hoppas att ni fortsätter att finnas där för mig ytterligare ett år!
Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0