God jul!

God jul på er alla mina fina läsare ♥
-
Här i England så är det ju inte julafton, utan juldagen som är själva "julen",
så jag får vänta lite till med firandet!
Men vi ska iväg till kyrkan idag och titta på nån liten pjäs och sen vidare och äta middag ute. Det låter myspys tycker jag!
-
Imorse vaknade jag av att min dörr till rummet plötsligt flög upp och in hoppar en ointresserad 8-åring och frågar om jag vill ha pannkakor till frukost. "Sure!" Svarar jag, och sen är han försvunnen. Så det var inte så svårt att gå upp i morse, vem tackar nej till pannkakor liksom?? ^^
-
Jag har hunnit badat idag också! Gud så skönt det är! Har lite tvätt som hänger och torkar i mitt rum, ska väl ta ner den och sen göra mig lite fin.. gissar att det blir endel kort tagna idag!
xoxo

nybadad och fin!

det juligaste plagget jag har åkte såklart på idag! min fina klänning från River Island!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0