Hulia

Idag så var ju tanken att jag skulle julhandla.
Något som är riktigt tråkigt är att gå på stan själv och Lisa var barnvakt och Julia hade en lång lista med sysslor att göra. Därför var jag så snäll att jag åkte in till stan, köpte världens bästa muffins och gick hem till Julia för att hjälpa henne med tvätten.
Guuud vilken snäll vän hon är den där Sandra!!!! - tänker ni nu,
men jag har något att erkänna..
Det var minst lika mycket för min egen skull! Nu slapp jag gå ensam på stan eftersom att Julia blev klar tidigare, haha!  Så, nej. Jag är inte genomgod, jag hade en baktanke.
Men! Det betyder inte att Julia blev mindre glad! Delad glädje, dubbel glädje som man brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0