julhandlat!

Äntligen käns det som att julhandeln har kommit igång!
Har just nu 9 julklappar här i mitt rum, bara två som ej är inslagna!
Skulle gäärna skriva vad jag handlat, men vet inte vilka som kanske
råkar läsa bloggen och vill inte spoila innan jul ^^
Men förutom julklappar köpte jag faktiskt tamponger, trosskydd och en fotfil...intressant?
Blev iafl en helmysig dag på stan med Lisa! Vi shoppade, skrattade, flörtade, - hoppsan greta! åt lunch på Nandos, åt glass på Nandos, besökte den absolut kallaste toaletten i manna minne! osv.! Förhoppningsvis ska vi ha en liten filmkväll ikväll efter karaten. Tyvärr kan inte Lisa hänga med för hon ska vara barnvakt, så jag blir själv på karaten idag igen! tihhiihi, inte lika nervös som sist jag var själv dock! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0