peppar, peppar

Ett uttryck som jag använder mig av väldigt ofta är,
Peppar, peppar, ta i trä (och så nuddar jag närmaste föremål gjort av trä.. - ibland skojjar jag till det och nuddar någon i närhetens panna = träskalle.. hihihihi)
-
I alla fall, grejen är den att jag nu, typ den senaste veckan (?), börjat säga till mina föräldrar och vänner att det börjar bli så lätt att lägga mellanbarnet nu. Han var riktigt svår i början, men lugnade ner sig och jag tyckte att det var sååå skönt! Och gissa vad! BARA för att jag inte sa "peppar, peppar, ta i trä" så fick ju han världens raseriutbrott ikväll! Usch vad det är jobbigt! Samtidigt tycker jag synd om barnet, han är ju bara övertrött. Det blir liksom jobbigt för oss båda! Men, han somnade iafl! Imorgon ska han lägga sig tidigare, iafl om jag får betsämma ^^
-
Själv är jag också hur trött som helst! Tänkte stanna uppe tills CeAnn kommer hem, men börjar t.o.m. få huvudvärk. Så tar in baby-monitorn och försöker sova!
natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0