Svar på fråga!

Hej Hedda!
Jag tar alltid bussen när jag går ut på krogen. Men jag tror säkert att jag skulle få ta bilen om jag ville.
Dock är det inga drömvägar att köra in till Chelmsford så därför åker jag gärna buss!
Jag sover alltid hemma efter att jag har varit ut! :)
Det är helt klart olika från familj till familj, men jag har verkligen haft hur tur som helst med min,
föräldrarna är toppen och jag kommer och går som jag vill när jag är ledig.
Självklart är jag tyst när jag kommer hem!
Tack så jättemycket! Jag blir så himla glad när jag får så fina komplimanger om bloggen! :)
later♥

Kommentarer
Postat av: Hedda

okaay då har jag lite mer koll :) tack så mycket!

2011-12-04 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0