Thaimat och Kool Kids

Jag har verkligen njutit av dagen på stan med tjejorna!
Jag, Lily, Julia och Polly! Vi åt lunch hos "The thai-lady" som vi kallar henne, sen gick vi till ett play place!
Det blev som vi hoppats, Lily och Polly hade super kul tillsammans!
Men jag tror att Lily börjar bli lite sjuk, hon var lite gnällig och väldigt snorig sen ville hon gosa
hela tiden, men hon hade kul ändå! Och det hade vi andra med!
Jag känner mig så lyckligt lottad som har fått så fina vänner här i England!
Vänner som jag verkligen trivs med, längtar efter och litar på ♥
En heeelt misslyckad bild på mig och Lily från bussen, tihi ^^
Småtjejerna åt Kyckling-spätt, Julia åt någon soppa som inte alls var god,
och jag åt det gamla vanliga Sweet 'n sour prawns!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0