Väntan

Heej!
Jag har ni varit hemma i ca 2h. Hämtade Neal från skolan 14.00.
Innan dess så har jag varit på Engelska kursen med Lisa och efteråt
fikade vi med Julia, Josephine, Lovisa och Anna - en heeelt splitter ny svensk au pair!! (Y)
Både Lovisa och Josephine ska ju åka hem alldeles strax, vilket är tråkigt.
Men nu har Anna kommit och efter jul kommer Therese tillbaka, så då blir vi endel
svennebrudar igen! Just the way I like it.
-
Jag väntar nu bara på att klockan ska bli 19.45 så jag får åka iväg till karaten!
Sen blir det marsch i säng, för imorgon kommer bli en ypperligt rolig, toppendag!
Det blir tyyp julmat + liite julklappar + maaaassa party!
Med Lizzie och Julia, ser verkligen fram emot det! Vet dock inte vart vi ska vara än,
men det återstår att se. Hoppas, HOPPAS vi kan vara hos Julia, för hon är förmodligen
ensam hemma! Men annars låter mina snälla värdföräldrar oss vara här hos mig! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0