5 days to go!

Nu sitter jag och drömmer mig bort en aning,
hem till Sverige och mina kära där hemma.
Anledning?
Jooooo..för om 5 ynka dagar så åker jag hem! fre-sön!
Vet att det inte är så länge, men ändå, alla dagarna är planerade till fullo!
Fredag:
Planet landar 16.20 i Västerås.
- moster hämtar mig
- shoppa med moster, emma och lina!
- hem och fixa mig + invänta ida, ida och felix
- iväg till Västerås, möjligtvis hem till Johanna innan, beror på tiden!
- utgång med johanna, ida, ida och felix i v-ås!
jag är duktig och kör, så vi kommer hem ordentligt.
Lördag:
Uppe med tuppen.
- spendera hela dagen med Lina, Emma, moster, syster, mamma och pappa
- elin kommer förbi en sväng
Söndag:
- njuta av sista timmarna i Sverige
- planet lyfter runt 15..
- och så var man i England igen!
åååh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0