blue

UPDATE: Hehe.. nu blev det ju lite pinsamt.. men kom ju på att jag visst ändrat färgerna i bilden. Fast det gjorde jag innan jag gick in i det andra programmet för att bara få ögon färgen att synas.
Så nu vet ni. Min kortvariga glädje över o-gråa ögon är över. De är betydligt mer grå än på bilden.
suck. besviken.
-
Var ju bara tvungen att visa upp vad jag lyckades med! HELT SJÄLV!jag har tjuvkollat på hjälp-grejer. typ videos.
Vem kunde tro att mina ögon verkligen är blåa?! Jag som tyckt det börja anta en mer grå nyans, dena gång har jag dock gärna fel! Erkänn att ni är lite impade av mina skills med redigeringen!
Ojoj, snart blir det här en såndär cool foto-blogg tänker ni nu! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0