Fredagar..

..det är något särkillt med dessa dagar.
Plötsligt så käns ingenting vardagstungt, det är som om man har fått en liten försmak av helg på läpparna.
Man fylls av en lite förväntansfull glädje som bringar energi resten av dagen.
Fredag är min favorit dag i veckan!
-
Jag är dessutom extra glad idag!
- Jag ska in i duchen och snykka till mig lite nu,
- In till stan och glo i affärer lite
- Luncha med Lisa och Julia, gillarr!
- Ikväll ska jag börja på karate!
-
Nu tänker jag rycka up mig och försöka ta lite bilder att lägga ut på bloggen igen,
men det är ju så tråååkigt att ta kort med mobilen.
suck

Good morning sunshine!
tänker ni nu
freäsch chey
duschen kallar
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0