Inspiration - noll

Hej!
Just nu är det enda som cirkulerar i mitt huvud, freeedag!
om det är onsdag idag, så kan ja imorgon säga att imorgon åker jag.
men är det en eller två dagar kvar då? för tekninskt sett åker jag ju
på fredagen så då behöver man väl inte räkna med den? Men om jag
inte räknar med den så är det ju bara en dag kvar och det stämmer ju
inte heller för jag måste ju sova två nätter för att det ska blir fredag
och så låter det ju som om jag ska åka imorgon.
Det ovanför är i mitt huvud. just nu.
Jag har btw skitont på den högra sidan i min hals,
jag har lock i mitt högra öra,
och är täpt i mina högra näsborre + bihåla(käns det som)
Inte bra, inte bra.
Men förhoppningsvis hinner det bli bättre tills på fredag.
Vem försöker jag lura. (?)
-
Jag bakade kladdkaka idag! Den blev inte som den ska,
men alla tyckte om den!
DÅ! Ska ni smaka riktig kladdkaka gormar jag stolt!
Sen slår mig tanken att jag kanske tappat gnistan på bakning,
och de kanske aldrig kommer få smaka "riktig" kladdkaka.
oops.
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0