julklappstips?!

Hejsan!
Jag börjar klura på vad jag ska hitta på att köpa till alla
mina nära och kära i julklapp!
Och vet inte om jag inbillar mig, men var det extra svårt i år?
-
På ett sätt vill jag köpa kläder,
det är roligt att handla kläder och hittar man något snyggt
så blir person superglad!
Lina har redan sagt att hon vill ha kläder av mig i julklapp.
Och det är stor sannolikhet att även Emma får kläder.
Jag skulle vilja köpa kläder även till syster, mor och far.
-
Jag tror helt enkelt att jag får ta med mig någon av mina vapendragare
in till stan och vandra runt en hel dag för att hitta de bästa presenterna,
i värsta fall får jag väl åka in till London en dag ^^,
-
Men men, jag får fundera vidare, har lite tvätt att hänga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0