Kors i taket!

Jag höll ju nästan på att glömma att berätta!
Imorgon ska nämnligen jag följa med Lily till hennes förskola!
Det var CeAnns idé, eftersom att jag gått barn och fritidsprogrammet,
så har jag tillräckligt med kunskap att få komma dit och hjälpa till lite!
Det ska verkligen bli super kul!
Det är inte heller en helt vanlig förskola, utan en Montessori förskola!
Det betyder att de har ett annat uppbyggnads sätt än andra förskolor.
Jag vet inte så mycket om det,
så vill du veta mer invecklat får du göra som jag gör när jag undrar över något nytt,
GOOGLA!
Google is a girls best friend, som jag brukar säga.
-
Just nu sitter jag och håller tummarna att Neal inte ska vakna.
Han var näst intill omöjlig att få i säng idag.
Envis som en åsna!
Det går ju faktiskt inte att tvinga en unge att sova?
Men nu gör han det iafl, hoppas jag..
Så jag håller andan för att göra så lite ljud ifrån mig som möjligt.
typ.
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0