miss li

Karate, Herregud säger jag!
Herregud vad jag svettades!
Herregud vad det var roligt!
Jag var nära att tuppa av ett tag, men fick sitta ner och andas lite,
sen gjorde vi defens istället och då gick det bättre!
Mina lår är helt döda så nu ska jag stretcha med min kompis Miss Li i högtalarna!
-
Detta, har varit en av de bästa dagarna i mitt liv, någonsin.
Jag vill komma ihåg den här dagen för alltid.
-
Jag älskar att ha bra dagar, när jag mår sådär super bra hela tiden!
Varför var idag så bra då?
Helt ärligt så vet jag inte exakt vad det är som gjort den extra bra,
men gissar på en blandning av allt!
-
och så är jag stolt över mig själv,
att jag faktiskt vågade gå på karaten helt själv.
Jag var verkligen hur nervös som helst, mådde lite illa.
Men, jag gjorde det! Och det var ju inte farligt alls!
Det var ju jätte kul!
NOTE TO SELF: Du kan, du vågar, Just do it!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0