saturday night out'

Godkväller!
Gårdagen var riktigt lyckad!
Vi hade super roligt, bäst var på puben, innan vi drog vidare.
För full halls (och ja, jag menar så högt vi bara kunde) satt vi och sjöng svenska sånger,
Markoolio, Ebba Grön, Björn Rosenström och Gyllene Tider bl.a.!
Så himla kul!
Julia och Lisa sov över här hos mig, mycket mysigt det med!
Stackars Lisa fick ligga i mitten, det blev väldigt varmt för henne på morgonkvisten, tihi!
Jag har gått runt i min pyjamas heeela dagen,
bara nu 3h innan jag ska lägga mig så tar jag på mig andra kläder,
bra jobbat där Sandra!
Nu vankas det snart mat och jag ska nog kolla på film.
What happens in Vegas, lööv it!
Kolla noga på bilden och gissa vart jag befunnit mig den senaste timmen..
?
har ni gissat?
Ett alldeles för varmt bad som skållade min lilla rump, Helt rätt!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0