svar på fråga UPDATE

UPDATE
Min mamma var snäll och kollade upp försäkringen, här är hennes svar!
:
Halloj, den extra försäkringen kostade 1500 kr för 10 månader (Länsförsäkringar)
och skulle betalas innan avresa. Om du av någon anledning skulle
avbryta vistelsen så betalar de tillbaka för tiden du inte nyttjat försäkringen.
Hej Isabella!
Vad roligt att du bestämt dig för att åka!
Jag är inte 100% säker på hur det fungerar, men jag frågade min mamma och hon sa att de hade lagt till något extra på min vanliga hemförsäkring.
Jag tror inte att det var allt för dyrt.
Kolla med de på STS om du behöver hjälp, jag tror säkert att de kan hjälpa dig!
Och Tack! :)
later♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Tack för ditt svar!

Löste det dock på annat sätt ;)



vart i England befinner du dig då? :)

2011-11-02 @ 22:40:18
URL: http://enaupairstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0