ta för dig, solen skiner idag - igen!

Godmorgon!
Jag har alldeles nyss tagit ett varmt bad för att mjuka upp mina stela muskler!
Det var behövligt. Vore bra om jag kunde sätta mig på toa utan att låren
krampar så mycket att jag börjar lipa!
-
Jag har en konstig känsla i kroppen, jag är pigg i huvudet men
jag har ingen energi i lemmarna. Mina händer darrar och det är tungt att gå.
Tror det behövs en riktig dunder-frukost för att komma tillbaka på banan igen!
-
Kl 12 ska jag träffa Lisa inne i stan för lite shopping,
sen sticker jag, Lisa och Julia hem till mig, handlar mat
och kokar ihop någonting smarrigt!
Vet dock inte vad.
Sen åker vi tillbaka in till Chelmsford, ut på Wetherspoon och sen drar vi vidare
för att dansa, dansa, dansa!
Kvällen avslutas med sleep-over hemma hos mig,
myspys!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0