a trip down memory lane

Jag älskar att sitta och titta på bilder och minnas mysiga dagar med mina fina vänner♥
-
Innebandymatch med min favorit!
Linas 4-års födelsedagstårta!
Häng i trista korridorer i skolan, tänka vad man kan sakna sånt!
Besök av stockholmskusinerna <3
En liten Emma var född♥
På min 19-årsdag åt jag och Julia värsta middagen, från coop, i min bil ^^
Planering inför alla barnens dag - grädd-testning
Punka på väg till Nationella proven, vilken tur dag ^^
Ullared med 10 brudar ♥
Trevlans i vårsolen!
Förderedelser för studentfesterna !
Nagelfix innan studentkryssningen.
GOOOODIS till Alla barnens dag!
Halva klassen sovandes på Historialektionerna ♥
Stockholmsresa med klassen, dagen efter studentfest!
Studentfest, "såhär kommer du aldrig se mig igen"
Sommarsol ♥
Orsakat av sommarsol ^^  samma kväll som vi skulle ut, min klänning var tajt, aj!
Kalla köttbulla mitt i natten!
Rinner det, så rinner det!
Vadå? snoret?
Den gången vi var uppe HELA natten, jag börjde jobba 8.
Försökte sova på parketingen på Eskiln, i Fagersta ^^
"Hej! Har jag glömt min mobil hos dig?"  "Nämen oj! Jag pratar ju i den"
hahahaha ♥
söt yster
Rock med livstid! Vilken kvääääll! Fick se mina kära Millencolin, och fick bara med mig en sko hem!
-
En liten inblick av det tidigare året,
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0