Viva la france!

Jag har äntligen lyckats hitta en riktigt bra promenadrunda!
Delvis för att jag inte vågat gå själv innan, det är verkligen inne i skogen!
Men idag så kom Toy förbi och hon hade inget emot att vandra runt i vildmarken med mig!
-
Riktigt lycklig jag blev när vi va ut igår!
God mat! Goa vänner! + att jag träffade 4 nya au pairer.
En dansk, två tjecker och en fransk.
-
Det absolut bästa var att fransyskan, Toy, bor alldeles i näheten av mig!!(!!!)
Suuper kul!
Imorgon ska hon bjuda mig på lunch! Hon ska koka ihop något franskt,
så blir det min tur att fixa svensk mat nästa gång!
Självklart ska jag ta kort och dela med mig av mina upplevelser!
-
Lite senare nu så ska jag göra rotmos, och beeer till gud att det finns lite bacon i kylen,
kan ni tänka er något godare?
trodde inte det.
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0