bringing in some color

Godmorgon alla sjusovare!
Jag gick upp tidigt idag, 8.00!
Vilket egentligen är helt insane eftrsom att jag inte somna förens typ 1.
Men jag har duschat och tänkte måla naglarna.
om ca 1h ska jag och CeAnn åka och handla lite saker till mitt rum.
Bl.a. lådor att ha papper i och fotoramar.
Även om jag har ett väldigt fint rum så saknar jag lite färg.
Jag har teckningar och foton hemma som jag ska sätta upp,
lär framkalla några nya också. Har inga på lillkusin Emma.
-
Igår kväll så satt jag och tittade igenom min gamla bilddagbok,
herregud vad roligt det är att jag va helt besatt av den förut!
Nu finnsd et hur mycket bilder som helst att titta på,
det är även ett sett att komma ihåg vad jag gjorde under högstadietiden!
här är jag 15 år och syster är 13 år.
Tänk vad tiden går alltså!
Det är ffn 4 år sen!
här är Lina när hon vad ca 6 månader,
kan inte fatta att hon fyller 5 år i Mars!
Min lilla prinsessa, herregud vad jag är gammal!
(jag tog kort med in mobil och på den tiden var det inge bra kvalité på mobil-foton;)
Finaste bilden på mina fina tjejor ♥
här är Emma 6 månader och Lina 4½ år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0