bulle?

Det blev visst inga kanelbullar idag heller!
Jag får helt enkelt skjuta upp det tills vidare.
Funderar dock på om jag ska åka iväg till Sainsburys
och handla redan nu ikväll så att allt finns hemma..
Jag gjorde ju smulpaj igår, Alec tyckte jättemycket om den!
Men jag tyckte den var lite väl söt,
ska kolla om jag hittar riktigt vaniljsås-mix på Sainsburys
och sen göra en paj till som inte är lika söt.
-
Imorgon ska jag se om jag kan komma iväg och simma igen,
det är verkligen skönt att bara ha sig själv att tänka på och
att vara under vatten är ju så grymt underbart!
-
Har börjat läsa första Harry Potter boken på engelska också!
Grymt bra verkar den än så länge!
-
Sprang över ett asgrymt påstående idag.
"A true friend stabs you in the front"
gotta love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0