Der Bank

Guten Morgen alle feinen Leser!
Nu har jag äntligen kommit underfund med det där jävla bank-kontot!
Gaaah! Så skönt! Nu kanske jag lyckas få ut pengarna innan London t.o.m!
Det vore ju positivt med tanke på att mina tre senaste löner kommer vara på det
på fredag! Och de pengarna hade jag räknat med att ha då förstår ni.
-
Jag och Ida ska gå ut i Chemsford på fredagen, och eftersom att jag inte
hittar där för en femma så frågade jag om Lisa och Julia ville följa med oss!
(+ att det är roligare om man är fler)
Så förhoppningsvis blir vi fyra svenska brudar ute tsm på fredag!
Yippie!
-
På lördagen är det som sagt London som gäller.
Vi måste vara hemma på förmiddagen eftersom att båda föräldrarna
är borta, men jag tror inte vi är så pigga direkt heller så det spelar ingen roll!
Vi fick checka in 2.30 på hostellet, så vi kanske tar oss en tupplur då, vem vet!
-
Har jag tur så kommer mina Tekken 4 & 5 idag!
Hoppas! Så jag hinner öva lite innan Ida kommer! ;)
-
Nu ska jag snykka till mig lite, måste ju testa vad man kan göra med
den här frillan tills man ska ut, eller hur? ;)
xoxo
later♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej där - härligt att du verkar trivas i England, brukar läsa det du skriver rätt ofta. Hoppas London-trippen blir skoj, känner jag dig rätt så blir den det hihi



Kram på dig



2011-10-19 @ 18:00:55
Postat av: SV:Sandra - au pair in the UK

Hej Anita!

Vad roligt! Ja, jag hoppas verkligen att vi får tur med vädret, iafl så att det inte regnar! :)

kram

2011-10-19 @ 20:16:12
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0