Kortkort!!!

Heeej!
Idag har jag klippt mig. Det är suuuper kort i nacken.
Det kortaste hårstråna är typ såhär >---------------------<
Det är väldigt kort tycker jag!
Men I lööv it.
Btw så kände jag för att vara mega seriös på bilderna idag,
inte alls så att jag tog de här bilderna 2 sek innan CeAnn kom hem(15.00)
och ropade att vi var tvugna att åka till Lilys födelsedagskalas.
nejnej.
(Det här är en manga-pose. Jag har börjat läsa online på mangareader.com,
ni får ursäkta min nördighet,
men jag blev näst intill påtvingad att läsa manga för typ tre år sedan
och nu är jag djupt förälskad i serien Dragon Ball. Satan i gatan vad bra den är!!)
Så denna bild är en hyllning(??) till Dragon Ball.
japp.
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0