school uniform

Hej allihopa!
Idag var första dagen som jag ensam plockade upp Lily från förskolan,
och det gick suuuper bra!
Tyvärr har jag ådragit mig en huvudvärk som inte vill släppa,
men CeAnns möte slutade tidigare än väntat så hon
är och hämtar pojkarna i skolan nu.
-
När jag och Lily kom hem så frågade jag om jag fick ta kort på henne
i hennes skoluniform, självklart fick jag det! :)
Hon försökte få med Monty på bilderna, men vi fick bara till en bra.
på sista bilden så sprang Monty iväg just när jag tog kortet^^
Later♥

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

sååå sööööööt!!!!!! :') /ida

2011-10-13 @ 22:43:56
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0