swim-time!

Oj. nu blev det sådär riktigt dålig uppdatering igen.
Men min helg har inte varit särskilt intressant.
Eller i Lördags var vi och badade, utomhus (!), jag det var kallt!
Men jag doppad hela mig och fick inte lunginflamation
så det måste ju ha varit plusgrader iafl..?
Hela Söndagen tittade jag på Sex and the city säson 6
som jag hittade när jag kollade efter en ny film att kolla på.
Jag är heeelt förälskad i den serie, tänk om man ändå kunde ha det så bra!
-
Idag står badhuset på schemat, jag ska nämnligen åka dit och simma igen!
Fast ingen shopping den här gången eftersom att min super goa vän IDA
kommer hit!!
Ja, ni läste rätt, Ida kommer hit det 21 - 26 oktober! Yaay!
Vi ska bl.a. in till London två dagar så känner på mig att jag
kommer behöva ha mina shopping pengar då istället ;)
puss på dig mina fina vän
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0