Bring it on!

Tjabba!
Jag är nyss hemkommen från en myskväll med Elin och Bella,
cola,räksallad,American pie,godis och goda vänner♥
--------------------------------------------------------------------------------
Hela dagen har jag gått runt med nerverna på helspänn och bara väntat på e-mail.
Och nu mina damer och herrar är det bestämt!
Lördagen 17/9 kl 15.05 lyfter planet som ska ta mig till England och min värdfamilj!
craaaaazy!
Det är helt galet!
Jag tycker att det ska bli så himla roligt! Familjen verkar verkligen underbar!
Jag pratade med mamman idag och hon är hur trevlig som helst!
Den äldsta sonen uttryckte sig bestämt att han ville ha en manlig au pair i i bakgrunden,
först blev jag lite ledsen men mamma sa;
Oh don't bother, he's eight, he'll get over it!
Haha, så jävla skön! :)
Nu ska jag sova och imorgon ska jag packa mer!!
later♥

känner mig typ såhär glad nu!!
bild från i sommras på en lycklig kusin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0