counting the days

Vet ni vad jag insåg?!
Idag är det tisdag, sen är det onsdag, sen torsdag och sen så åker jag antingen fredag eller lördag!
Tisdag: <-- Det här är alltså idag!(!!!)
- Tvätta + packa
- Fika med Ida & Ida♥
- Säga adjö på Coop
- Träffa Elin♥
- Börja plocka med prylar som ska med
Onsdag:
- Träffa Felix♥
- Packa ner prylar och hudvårdsprodukter
- Fika med Mommo♥
- Till UM och ta ut P-staven (aaaooouuhhch)
Torsdag:
- Packa ännu mer
- Köpa presenter till värdfamiljen
- Hälsa på farmor&farfar♥
- Hälsa på kusin Ronja♥
- Träffa Johanna♥
- Möjligtvis sova min sista natt i min säng!
Fredag:
- Möjligtvis åka till England!
annars
- Umgås med lillasyster♥
- Hets-packa allt som jg tror jag kommer sakna
- Leta fram det bästa receptet på köttbullar
- Kolla igenom packningen en gång till
-Definitivt sova sista natten i min egen säng!
Lördag:
-Defnitivt åka till England!
-WIHU!-

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ringa till SAS och fråga om de har hittat min kamera på flygplanet från i lödags, sen göra mig riktigt läcker inför min date med mina finfina vänner!
later♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Vart i England ska du vara au pair? Jag är nämligen au pair i utkanten av London just nu. Tänkte att det kanske var nära :)

2011-09-13 @ 14:22:11
URL: http://josefinhagring.blogg.se/
Postat av: SV:Sandra - au pair in the UK

Hej! Familjen bor i Chelmsford i Little Waltham, jag har ingen aning om hur långt det är till London där ifrån men tror inte att det är allt för långt :)

2011-09-13 @ 23:47:35
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0