crisps

Mitt huvud är helt slut. helt slutkört.
The birthday party var på ett ställe som hette "Crazy Kids",
kan liknas lite vid Busborgen i Västerås, skulle jag tro.
Det var i alla fall grymt högljudt! Och alla dessa trevliga människor
försökte prata med mig, och i oväsen så måste jag koncentrera mig
typ 1000 gr mer för att föra en konversation på engelska.
Mission impossible.
En av mammorna trodde nog att min engelska var riktigt dålig,
hon upprepade det hon sa två gånger och talade sakta och tydligt.
Kände mig smått utvecklingsstörd.
Menmen, får se hur många English overloads jag måste råka ut för
innan huvudet vänjer sig.
--
När vi kom hem från spektaklet så tog jag mig en såndär liiten påse chips.
Riktigt goda var dom! Sour cream & Chive.
(jag visste inte heller vad chive var, så jag googlade det)
Chive = Gräslök
=
RIKTIGT smarrrrigt!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0