dagen i bilder

Dagen började med frukost och sen körde jag lite mer på vänster sida
i min älskade, älskade, älskade lilla bil♥
Sen dess har jag vart i simhallen och på stan.
Jag är en riktigt hejjare på att åka buss nu ska ni veta!!
Och jag hittar bättre och bättre på stan!
Crumpets och slutet på en av världens bästa böcker = bra start!

I simhallen böt man om i bås och det fanns inget dam/herr, utan alla böt om i samma lokal!
ODD!?

Hittade en gammal godig från Magaluf, happy girl!

(bilden är tagen på en buss)
Hittad Coca Cola light CITRUS!!
Even happier girl!

26£, Top Shop

26£, Top Shop
och så råkade jag slinka in på Top Shop,
men det var faktiskt love at first sight.
vad kan man göra liksom?
later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0