Gifts?

Wooah!
Det är så mycket att göra nu!
Det är nog egentligen väldigt bra att jag är sysselsatt!
Jag hoppas bara att jag ska hinna med allting i tid.
En sak som jag kom på är att jag måste komma på några roliga presenter till familjen!
Det är verkligen jättesvårt!
Jag googlar och googlar men tycker inte jag kommer närmare ågon bra idé!
Menmen.. På Torsdag så ska jag in till Västerås och hälsa på släkt och vänner innan jag åker,
så då ska jag passa på att kika i affärerna om jag hittar något typiskt svenskt men ändå roligt!
Morgondagen:
♦ Hälsa på och tacka för mig på Coop(där jag jobbat de senaste 9 veckorna:)
♦ Fika med Ida och Ida(goa vänner♥)
♦ Träffa Elin(ännu en go vän♥)
♦ Städa rummet
♦ Gå igenom alla saker som ska med till England
Jag fick ett riktigt finfint tips från min vän Lisa,
hon var au pair i USA för två år sedan.
Jag frågade:
- Vad ska jag packa med mig Lisa !!!!!????
och hon svarade:
- oj! Typ så mycket du får med dig! ;)
---------
Haha, fyndig brud det där!! ;D
Nu ska jag hoppa i säng och riktigt ta vara på tiden imorgon!
sweet dreams!
later♥
bomanski,marge,linné,ida,lisa
I Lördags kom jag hem från en vecka i Magluf!
Den enda jag kände när vi åkte var Ida och det var lite nervöst,
men så himla värt! För nu har jag fått tre nya vänner i Anna, Lina och Lisa!
Ida och Lisa är systrar och tillsammans med sina ytterligare
tre systrar så driver de bloggen SystrarnaBacktröm♥,
riktigt läsvärd och jag är smått beroende av den :)

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

gissa om jag kommer vara beroende av din blogg nu då!!! herregud :D:D:D:D TAGGA DU ÅKER FAN I HELGEN! HELT SJUKT <3 / Ida

2011-09-12 @ 23:11:06
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: linda

aaaah, åker du nu?! Jag hoppas du får en helt underbar upplevelse! :D

2011-09-13 @ 08:35:29
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: SV:Sandra - au pair in the UK

Ida: Haha, sötnos! Jag VEEEET! Har grymt svårt att smälta det! Jag har ju knappt fattat att jag är hemma igen! <3<3

2011-09-13 @ 11:39:26
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/
Postat av: SV:Sandra - au pair in the UK

linda: Ja, nu är det dags!! Tack så mycket!! :D

2011-09-13 @ 11:41:08
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0