Handboken

Good morning sunshine!!
Igår fick jag för första gången sen jag skrevs in på agenturen i England,
ett mail från STS i Sverige!
De skrev grattis till min familj osv. dessutom så bifogade de en handbok för au pairer!
En riktigt bra idé tycker jag! Det står lite om allt och vissa frågor besvaras!
Det står t.ex. om hur man ska tackla hemlängtan, vad som gäller vid körning i England
och hur jag ska bete mig i början.
------------------------------
Jag är väldigt glad att jag skrev in mig på STS Au pair nu när jag bestämde mig för att söka,
Det käns verkligen att man är i goda händer och både agenturen i England och Sverige
gör allt för att det ska bli ett så bra år som möjligt för mig!
later♥

Kommentarer
Postat av: madde

wow, blev himla sugen på att bli aupair jag själv du! Tack för inspirationen och tips om en agentur, visste inte riktigt var jag skulle leta eller något. Hoppas att du får det riktigt roligt! ♥

2011-09-13 @ 11:20:46
Postat av: SV:Sandra - au pair in the UK

SV: Vad roligt! Jag tycker verkligen du ska söka om du är intresserad! Tack så mycket! och Lycka till! :)

2011-09-13 @ 11:36:37
URL: http://aupairintheuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0