I väntan på något bättre..

Det tamejfan forever att få ihop en film!
Först- så vill inte min mobil skicka över filerna till datorn.
och - sen hittar jag inte filerna när de väl ska vara på datorn.
och - sen krånglar låten hela tiden när jag försöker pussla ihop allting
Sist - men inte minst (!!!) tar det 72 min att ladda upp filmen på Ytube.
Vad är de om lixxom?
nä.. nu blev jag väl lite väl lack kaske, jag har ju faktiskt inget bättre för mig?
--------------------
I Tisdags så var jag, CeAnn och Lily på Lilys playgroup.
Det var riktigt trevligt och jag hälsade på vissa av mammorna och alla var trevliga
och pratade med mig och frågade frågor om Sverige osv.
Vi var där i typ 2h tror jag och efter en timme kände jag att jag verkligen inte orkade
lyssna på folk som pratade mer. Det är inte så att jag måste översätta varje ord
till svenska när jag pratar med en britt men efter ett tag så orkar hjärnan inte mer
och jag blev helt slut.
Efter playgroup så frågade CeAnn om jag fått en English Overload,
ett riktigt bra ord tycker jag!
haha, det stämmer verkligen!
Jag tror nog att det är vanligt att få sånna i början,
förhoppningsvis vänjer man sig efter ett tag! ;)
ska se om den där filmen vill bli klar snart....
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0