kom aldrig fram

Om en bil ska köra ut på trottoaren, visst stannar den innan och kollar så att det inte kommer
en liten svensk cyklist cyklandes, före den kör ut alltså?
Uppenbarligen inte!
När jag var på väg till Great Waltham så åkte jag förbi en utfart och plötsligt
står det en bil mitt framför mig. bang in i bilen.
Jag gjorde inte illa mig!!! bara blåmärken på armbågen och knät,
ingen fara!
Men, styret åkte in i vindrutan på bilen så det blev en spricka..
Idioter som inte kollar innan de kör ut.
Det var riktigt otäckt! Jag kunde ju ha dött för fan!
usch,usch,usch
Men så ni vet mamma och pappa,
jag är helt ok!


Kommentarer
Postat av: Anita

Söta Sandra! Usch, låter otäckt...

Skönt att det gick bra iaf.

Du - använd hjälm på huvudet när du cyklar... puss o kraam

2011-09-22 @ 18:11:42
Postat av: Nicole

Hoppas allt gick bra!

2011-09-23 @ 13:52:01
URL: http://nickys.se
Postat av: Elin

Usch Sandra!! Tur att de gick bra :)<3

2011-09-23 @ 23:04:14
Postat av: Malin

Vet att det är hemskt av mig att sitta här och skratta, men shit kvinna du vet hur man skriver något negativt och sjukt på ett roligt sätt!

Helcool blogg har du också!

Förlåt men jaa, skadeglädje är nog enda sanna glädjen.

Kram

2011-09-26 @ 22:49:25
URL: http://lifeinengland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0