Last night in Sweden

Go kväll!
Jag har haft en riktigt myspysig dag idag, träffat släktingar och packat.
Min resväska väger 19.2 kg, max är 20 kg, jag hoppas vår våg går rätt!
Mitt handbagage väger ca 9 kg och jag får ha max 10 kg.
Väldigt, väldigt fullpackat som ni kanske förstår,
P.g.a. denna fullpackning får jag ha liite extra kläder på mig imorgon när jag åker,
Leggings, cykelbyxor, jeans, jeansskjorta, linne, tjocktröja, två halsdukar + skinnjacka!
Tanken är att jag ska ta av jeansen, en halsduk och tjocktröjan på planet och lägga dom i handbagaget,
eftersom att det är så tunga plagg kan jag inte göra det innan! Har en känsla av att det kommer se
lite lustigt ut, men vad gör man inte :))
-------------------------------------------------------------
Det som jag är allra mest nervös över är att träffa familjen,
första mötet liksom, huhuhuuu, det kommer säkert att gå skit bra!
Men jag är fortfarande super pirrig inför det..
Kommer de att stå där med en skylt eller måste jag leta på
dom utifrån de bilder jag sett tidigare?
pirrpirrpirr
Vi åker imorgon kl 13.00 för att hämta min lillasyster och sen vidare till flygplatsen!
GAAAAAAH!
Tror ni jag kommer kunna sova i natt?
Jag tänker i alla fall njuta av min säng!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0