städ+tvätt dålig kombination?

Ni kommer ihåg..typ igår, då städade jag mitt rum och tvättade?
Grejen är bara den att jag städade rummet först och sen när alla
kläderna hade tvättats så hängde jag upp dom i mitt rum.
Jag får hänga dom på tvättstället om jag vill
Men då slutade det ju med att mitt rum inte alls såg städat ut längre!
Allt slit i onödan..
Såhär ser sänggaveln ut på andra sidan med + datorstolen + två lampor som jag har i rummet.
--
MAJOR thing!
Vet ni vad jag fick reda på idag?
--spänningen stiger....--
De räknar inte veckor här i UK!!
WOOOT!
Tänkte jag, det är ju helt superduper knäppt!
Ofta inte??
Men nej, tydligen så gör man inte det..
-
Jag: När har barnen midterm? (lov)
CeAnn: 24 Oktober.
Jag: Jaha, men vilken vecka är det?
CeAnn: Veckan börjar 24 oktober.
Jag: Jaa.. men vilken veka är det?
CeAnn: Nu förstår jag inte vad du menar?
-
Var det bara jag som inte visste om detta, heeelt sjuka fenomen?
Är det bara vi i Sverige som räkna veckorna?
Varför gör inte alla det?
Jag får helt enkelt sova på saken.
later♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Räknar de inte veckor där? Men jag köpte en almenacka när jag var i England och i den står det veckor. Konstigt.

2011-09-27 @ 19:02:00
Postat av: Nicole

I Italien & Spanien räknar man inte heller med veckor :(

2011-09-28 @ 17:25:38
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0