Stress, my new middle name!

Gårdagen var helt super!
Jag hittade allt jag skulle köpa inne i stan!
Jag hade en mycket trevlig fika med tre goda vänner och sa adjö till dom!
Sen komma nästa gäng med kompisar och vi käkade tacos, gjorde charader
och pratade om gamla minnen, oförglömligt!
Ida och Felix sov kvar så vi var uppe till 2.30 ungefär och nu har de nyss åkt hem.
Det blev tacos till frukost! mums!
------------------------------------------------
Jag tror verkligen att det är super viktigt att ha just sånna här "avskedsfester".
Det känns betydligt bättre nu att jag ska åka imorgon när jag fått säga ett
ordentligt hejdå till mina närmaste kompisar!
------------------------------------------------
Idag blir det inte mycket lugnare, ska in i duschen och fixa mig,
sen kl 13 ska jag hämta lillasyster från hennes skola i Västerås,
sen ska jag åka och hälsa på min kusin och sen farmor & farfar.
Sen på eftermiddagen vid typ 16 ska jag träffa Johanna!
-----------------------------------------------
När jag kommer hem ska jag packa och njuta av den sista natten i min egen
säng på hur länge som helst!!
Jag ska umgås med mor och far och bara mysa!
För imorgon så bär det av till England!!
-----------------------------------------------
Jag lär sätta fart!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0