the bag-story

Jag går in på River Island, en mycket trevlig butik i mitten av High Chelmer.
En expedit som jag träffade sist jag var in där hälsar glatt och säger "Hello agian".
Sen säger hon någonting mer som jag inte alls hängde med på så jag svarar,
"oh, really!" och hon säger, "yes, i'ts very sunny outside".
Jävla pulver. tänker jag. då kom jag ju på vad hon sa.
"Gud var det är fint väder idag, ska du passa på och köpa en sommarklänning" - typ.
piiiiiinsamt!
Jag skrattar nervöst och börja riva i kläderna till vänster om mig,
ojojoj vad jag helt plötsligt blev sugen på att köpa en grovstickad 2m lång rosa halsduk.
-
Expediten vandrar vidare..phhieu!
-
Jag kollar en extra gång innan jag smiter vidare i gången.
Jag ser en väldigt tjusig ärmlös blus med fåglar på som jag roffar åt mig,
sen går jag några steg till och (!!) ser en väska med mina initialer på!
-
Herre gud vad cooolt! Den måste jag ha! Den var ju riktigt snygg också!
Vänta lite.. fan vad pinsamt att gå runt med en väska med sina initialer på,
så högstadiet lixom.
Jag blir lite ledsen eftersom att jag verkligen tycker att väska är riktigt snygg.
-
Jag går fram till väskan ändå, för att bara känna lite på den.
Tadaaa! Det står ju inte alls mina initialer på den!!
Tänk så lätt ett C kan mistas för ett G!!
-
Så jag grabba snabbt tag i mitt fynd och ser till min lycka att den är på rea!
Ibland har man allt turen på sin sida!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0