the safe choice

God eftermiddag!
Idag följde jag med CeAnn på yoga.
Aouch! Det är riktigt skönt nu efterås, men herregud! Vad ovig jag är!
De andra fick sig nog ett gott skratt iafl, men det kan jag bjuda på.
Efter yogan så åkte vi till en Supermarket och handlade lite grejer, bl.a. mat.
Jag kollade in chips hyllan och köpte med två olika smaker, måste ju testa
mig fram till en ny favorit nu!
Efter supermarket hade CeAnn en tid hos optikerna så jag fick
vara själv på stan en stund. Jag bestämde mig för att käka lunch
och gick runt bland väldigt många olika caféer osv.
men jag vågade inte riktigt gå in på något så till slut fick det bli Burger King!
Greatest fishburger there is!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0