This is me and my blog!

Hej!
Äntligen!
Äntligen ska få åka iväg till England som au pair!

Mitt namn är Sandra Granholm och jag är 19 år.
I somras så tog jag studenten från Barn- och fritidsprogrammet på Brinellskolan i Fagersta och min plan då var att läsa vidare på högskolan direkt. Men jag kom inte in, i början var jag riktigt ledsen, men nu käns det mer som att det var meningen. Annars hade jag aldrig sökt som Au Pair och det käns så grymt j*vla bra just nu!
--
Jag hade en intervju via telefon med the Simpson family i lördags. Jag pratade med mamman och det kändes som om vi klickade på en gång! Hon sa att hon kunde läsa av människor bra och gick på magkänsla, och att jag var just den person de letat efter! Just nu svävar jag på moln!
Jag ska åka på fredag eller lördag så packningen har redan börjat! Jag har tvättat kläder hela dagen, hela mitt liv ska ner i två resväskor!! Kläder är ju en självklarhet att packa ner, det är allt annat som jag inte vet vad som ska med eller inte!
Är det någon som har någon idé på vad som ska ner så tipsa gärna!!
happy, happy girl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Sandra.

Undra hur lång tid tog det från att du var godkänd hos argenturen i England tills någon familj kontakta dig? och tog du den första familjen som kontakta dig? :)



mvh

Sofia

2011-10-20 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0