Tre inlägg i ett

Idag har varit en riktigt busy dag!
-Vi har skaffat en bil som jag får köra!
- Jag har kört på vänster sida med en spegelvänd bil (!!!)
jag har nog aldrig känt att något varit mer fel. någonsin.
- Jag och Lily var till scouterna och fikade med Neal och CeAnn
Och nu håller Neal på att försöka bygga om ett stativ till ett rymdskepp.
Ska jag vara oroad?
like theee smallest car ever!
love at first sight
fairycake-face :)
Neal: I'm gonna build this into a spacerocket!
Jag: I'll take a picture and put it on my blog.
Neal: But.. it's not a real rocket.
Jag: I'll think they'll understad..
Neal: Write it just in case.
sööööööööt,
btw. känn er idiotförklarade av en 6-åring ;)
later♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg bil!!! :)

2011-09-29 @ 07:18:48
Postat av: Anita

Härligt att du verkar ha funnit dig till rätta i England - vilka goa barn de verkar vara!



Stor kram Sandra, ha det bra :)

2011-09-29 @ 07:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0