trip to town

Inhandlat: Tygpåse/väska, Ärmlös blus, bandeau BH och finstickad klänning.
Idag hade jag möte angående min framtida engelska kurs,
tyvärr så var det helt fullt i klassen!
Men jag är första reserv och kursen har bara pågått i 2 veckor
så skulle inte förvåna mig om någon hoppade av, kanske rent av flera.. en iafl.. snälla?
Kvinnan jag pratade med sa iafl att jag var riktigt bra på engelska och inte
kunde lära mig så mycket på deras kurs (steg 2).
Men om det blev en plats ledig skulle hon ringa!
-
Innan jag åkte på mötet han jag gå lite i affärerna!
Bilder kommer senare..
Jag hittade Calippo Apelsin! Satan vilken god glass!
Den köpte jag i Magaluf, var nästan tillbaka när jag stog i solen.
Vi hade 28 grader idag!
Sommarvärme!
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0