46

Sitter och funderar på mitt liv om 46 dagar.
Det är nämligen då mitt liv här i England tar slut, då åker jag hem till Sverige permanent.
Jag kommer sakna det sköna lata livet här, men det ska också bli skönt att få struktur i vardagen.
.
Saker jag ser fram emot:
♦ Let's dance-fredagar hos moster.
♦ Arena
♦ Elin, Felix, Amanda, Ida, Ida, Anna, Lina, Emma, Moster, Mamma, Pappa, Jenny, Farmor, Farfar, Ronja, Josefine, Mommo, och alla andra nära och kära jag kan träffa mycket oftare.♥
♦ Dillchips
♦ Min cykel
♦ Promenader på kända vägar
♦ Titta på fotboll på IP
.
Saker jag kommer sakna:
♦ Mina vänner här
♦ Min värdfamilj
♦ Monty
♦ Mitt rum
♦ Min bil
♦ Chelmsford (butiker, matställen, parken)
♦ Alla pubar
♦ Prata engelska
♦ Gymmet
från dagen jag åkte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0