And I'm back!

Halloj!
Nu är jag tillbaka i England igen efter ett helt underbar visit i Sverige!
Har redan hunnit träffa Jullan och tagit en kaffe!
Dagens +
- Hittade min kamera(vart borta fr länge)
- Träffat Julia
- Träffat glada barn!(Tror faktiskt de saknat mig:)
- Hittat på de engelska sim-kortet!
-
Dagens -
- Trodde jag tappat bort sim-kortet
- Lämnat min kära familj och kära vänner
- Vaknat upp med igentäpt hals.
-
Men helt ärligt så känns det helt OK att vara tillbaka! Imorgon ska jag och Julia ta en kaffe igen och förhoppningsvis får jag träffa Therese med! Och jag är på allmänt bra humör trots mördar-förkylning.
-
Något nytt som hänt undrar ni?
Tjaaa.. Jag har ju gått och blivit röd hårig! Super nöjd med det, kan visa bild imorgon!
Jag har ju dessutom blivit gammal! 20 bast fyllde jag den 8:e April! Känns riktigt bra! :D
-
lycklig tjej, säger hej!
(en jävel på att rimma är jag också)
god natt!
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0