bubble monster

god kväll!
Sitter och chillar med Alec i soffan, tittar på "Meet the Robinsons" och njuter av tystnaden.
Lily och Neal sover(ligger i sängarna),
.
Jag minns så väl när jag nyss kommit hit, Neal var en mardröm på kvällarna, han vägrade att lägga sig! Sparkades, skrek, grinade och var helt hemsk! Nu säger jag bara läggdags!
Så går han snällt in i rummet och lägger sig i sängen, jag bäddar ner honom, säger god natt och går ut. MAGISKT.
Jag njuter fortfarande varje kväll han stannar i sängen!
.
Nu får jag lite ångest över att jag ska lämna de små liven 
Sa till pojkarna att idag är det bara 46 dagar kvar tills jag åker,
Då sa Alec, "but wont you come and visit us agian?"
Självklart! Sa jag. Så varm i hjärtat man kan bli!♥
Neal the bubble monster, tidigare i kväll.
söööööt man får vara då
^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0