countdown

God kväll!
Har pratat med min kära mor i telefon idag och hon tyckte minnsan visst att jag skulle blogga fast jag inte har några roliga bilder att lägga ut. Så jag får väl ta och göra det då!
Mamma vet alltid bäst.
.
Idag drog jag till gymmet själv eftersom Julia är hemma i Sverige över helgen och Therese har vart i London hos sin b-friend.
Det gick mycket bättre än jag förväntat mig! Fick upp pulsen ordentligt och försökte komma åt de flesta muskler på kroppen. Gjorde inget för vaderna, men hade så ont i dom när jag vaknade i morse så tänkte de kunde få vila.
Imorgon tänkte jag dra till gymmet vid 10. Sovmorgon är väl de bästa som finns! Ska hämta Lily vid 13.30, så då hinner jag duscha och luncha innan.
.
Det har regnat typ 4 dagar i rad här i Regnland. Då är man riktigt lycklig över bilen! Dessutom tycker jag bättre om att gymma när det regna, det blir inte så hiskeligt varmt då!
MEN imorgon är vi lovade sol och 16-19 grader, tänkte dra med mig lillan ut i parken och lapa så mycket sol jag kan.
.
Håller på att räkna ner nu tills min familj kommer på besök, ska bli sååå himla kul att få "visa" mitt liv för dom! Annars berättar man ju bara, och det är inte alls samma sak som att få se det med egna ögon!
11 dagar kvar nu!
.
Jag har småbörjat sörja de saker jag kommer sakna när jag åker hem. Chelmsford är en så himla bra stad på alla sätt och vis! Det finns allt jag behöver här. Mest kommer jag nog sakna kompisarna och familjen.
När jag kommer hem till Sverige så jobbar ju alla, inklusive mig, "vanliga" arbetstider. Så man kan inte gå ut på en onsdag kväll, och man kan inte träffas mellan 9-15 när ungarna är i skolan..
.
Jag håller dock på att längta ihjäl mig att få börja på universitetet. En helt ny grej!
Hoppas, hoppas, hoppas!!!! Jag hittar en perfekt lägenhet som har super nära till skola, bibliotek och sporthall!
.
Veckans mission(impossible?)
- Jag ska få mig själv att dricka mycket mer vatten. Får i mig kanske 0,7 l per dag och det är alldeles för lite!
Så det jag ska få i mig är 2l vatten + extra när jag tränar.
Jag är ju en sådan svettapa också, det riktigt forsar när jag gymmar så behöver fylla på ordentligt före och efteråt!
.
Men,men, nu ska jag in i duschen och sen i säng! Sömn är något jag börjar uppskatta mer och mer!
ingen sömn - ingen energi.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0