en natt på stan

God morgon!
Jag ska om ca 2 min dansa ut i köket och göra gröt.
I går var jag och Therese ute och dansade till 3.00. nyktert. Skapligt trött är jag ändå. snark.
Men jag och Julia har PT 11.30 så jag måste masa mig upp ur sängen.
Sen ska vi ner på stan.
-
Jävla skit vad irriterad jag blev igår. Trodde vi skulle komma in på en klubb där inträde är £5,
Men den var helt öde så vi gick till Chicagos istället. Där kostar det £8 inträde + £2 i garderob.
Sen hade jag luvtröja under skinnjackan så jag var tvungen att betala för två garderob?
Alltså kostade hela spektaklet £12 istället för £5. Och jag som ska spara pengar denna vecka.
BAJSKORV.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0